24.06.2016 Muzyka ponad podziałami.

Pracuję teraz w Gardzie, moja praca polega na patrolowaniu ciągów komunikacyjnych. Dziś podczas patrolowania pierwszego piętra natknąłem się na dziewczynę do której zagadnąłem swoim sposobem “Jak tam ? Wszystko w porządku ?” na co dziewczyna odpowiedziała że nie rozumie co do niej powiedziałem, na to ja zapytałem czy mówi po angielsku (j. angielski nowym esperanto) na co ona odpowiedziała twierdząco więc zapytałem skąd jest.

Na co ona odpowiedziała że z Serbii. Na co ja powiedziałem że znam jedną rzecz z Serbii i że jest to Bijelo Dugme. Oczy jej zrobiły się jak spodki, zapytała mnie “To ty znasz Bijelo Dugme ?”  i zawołała koleżankę słowami (tak się domyślam) “Ej ten facet zna Bijelo Dugme” na co tamtej oczy zrobiły się jak talerze.

Na to wszystko podszedł do nas jakiś facet i one do niego chórem “Ten facet zna Bijelo Dugme” . Facet pokiwał głową z uznaniem a ja zacząłem im opowiadać że uważam tylko pierwszych 6 albumów kiedy na wokalu śpiewał  Željko Bebek “od Kad bi bio Bijelo Dugme do Dozivjeti Stotu”  na co pokiwali głowami wszyscy troje, facet przybił mi piątkę i tak poszli sobie zapewne myśląc sobie jak to jest możliwe że i w Polsce słyszeli o Bijelo Dugme, a ja pomyślałem “Muzyka ponad podziałami”.

Skomentuj

