04.10.2015 Kindle 7 touch

Wczoraj mój Tato miał urodziny, w prezencie dostał ode mnie czytnik Kindle 7 Touch, kiedy wgrałem nań wszystkie moje książki to okazało się że on tych książek nie widzi. Co prawda pojawiały się tytuły bo po chwili zniknąć, więc nie jest do końca prawdą że nie widział tych książek. Zastanawiałem się nad rozwiązaniem tego problemu i zajrzałem do internetu. Strona o czytnikach podała mi rozwiązanie. Musiałem zainstalować program który się nazywa Send to Kindle i za jego pomocą wrzuciłem książki na czytnik. Niestety to też nic nie dało, nie dość że czytnik wyświetlał tytuły w taki sam sposób to jeszcze w pamięci czytnika nie znalazłem żadnych książek. Zdenerwowałem się nie na żarty, ale odpuściłem bo miałem do zrobienia inną rzecz, łącznie z odwiedzinami w C.H. Riviera. Kiedy wróciłem do domu olśniła mnie jedna myśl „Może reset pomoże„. Zresetowałem chama i przegrałem nań (po kablu) wszystkie książki i okazało się że czytnik wyświetlił wszystkie tytuły bez najmniejszego problemu. Jak zwykle najprostsze rozwiązanie okazało się skuteczne ponad miarę.

Ps.: Nie warto instalować Send to Kindle, na moim Kindle 4 Classic też nie zobaczyłem książek wysłanych przez ten program. Co po kablu to po kablu.

Skomentuj

