23.07.2015 Jak powinno wyruszać się na szlak.

Dzień wcześniej trzeba: zaplanować podróż, wpisać podróż z datą wycieczki do książeczki OTP lub GOT, spakować plecak, podładować baterie, przytroczyć kije. Dnia wycieczki trzeba wstać dość wcześnie by na szlaku stanąć maksymalnie o 7:00, należy pamiętać o zabraniu PORTFELA, pieniędzy na podróż, kurtki przeciwdeszczowej i termosu z ciepłą herbatą.

Miałem dziś wędrować po szlaku Domów Podcieniowych, miałem wstać o 4:10 by zdążyć na PKS do Koszował który wyruszał z Gdańska o 6:45 i niestety budzik w telefonie nie dał rady mnie dobudzić w związku z czym wstałem o 6:20. Spakowałem plecak, wypisałem książeczkę, ubrałem się i wyszedłem z domu. Wsiadłem do 194 i jadąc na następny przystanek skumałem się że nie mam PORTFELA, wysiadłem więc na następnym przystanku i wróciłem do domu. Na wyżej wymieniony szlak wyruszę następnym razem.

Następnym razem przygotuje wszystko dzień wcześniej.

Skomentuj

