08.05.2015 Szlak Wejherowski zaliczony !

Byłem wczoraj w lesie, wędrowałem ostatnim odcinkiem Szlaku Wejherowskiego od Bieszkowic do Wejherowa. Najpierw pojechałem kolejką do Wejherowa, tam przesiadłem się na PKS do Bieszkowic i w Bieszkowicach postawiłem stopę na Szlaku Wejherowskim.

Wędrówka nie była trudna, nie było podejść, szlak na tym odcinku nie był zanadto pofalowany i dobrze. Miałem ze sobą Futurę 28, w niej apteczkę, 2 litry wody, 0,5 l Termos z gorącym Sokiem Malinowym, kuchenkę i kartusz 230 g, parę rękawic, Noodle Vifon – Łagody Kurczak, garnuszek 700 ml, kubek 450 ml, LMF Spork, Nóż Mora LMF, kompas, mapę. Oprócz tego to jeszcze Kije Trekkingowe i Hardshell.

Z mapy wynika że to jezioro to Wyspowo. Nie spotykałem innych wędrowców, jedynie dwóch na rowerach, paru wędkarzy bo tam to się wędruje pomiędzy jeziorami (Zawiad, Bieszkowickie, Wygoda, Płasznik, Borowo i Wyspowo). Do Wejherowa wędrowałem 7 godzin.

Co do strat to mapa się już przez pół rozdarła, teraz to już albo do pieca, albo będę musiał uruchomić swoje zdolności manualne.

Skomentuj

