26.03.2015 Dlaczego ?

Zapewne już wiecie że zdecydowałem się skasować swoje konto na facebooku. Przyczyna jest dość prozaiczna, facebook przestał mnie się podobać, nie użytkowałem go od jakiegoś czasu, a gwoździem do tej trumny było to że siedząc na służbie wpadał mi do głowy myśl i pomyślałem że warto by było ją opublikować. Jako że w budynku którego pilnuje jest raczej cyrkowy zasięg, raz jest ale częściej go nie ma i stwierdziłem że teraz łączyć się z internetem za pomocą sieci komórkowej i wbijanie się na fejsa  będzie nie dość że męczące (bo to jednak ciężka aplikacja) ale i kłopotliwe i wtedy właśnie pomyślałem że warto by skasować konto na facebooku. Jako że życie nie znosi próżni to automatycznie w głowie pojawił się Twitter, kilka razy miałem konto na tym i zwykle kasowałem je bo przecież mam facebooka i  tylu znajomych tam. Teraz nie mam znajomych ale obcy ludzi mnie obserwują, ale to zupełnie inna historia. http://twitter.com.tomolukasik

Skomentuj

