11.12.2014 Infernus w GTA 4 ?

Infernus to samochód w grze GTA (Grand Theft Auto) IV, jest bardzo rzadki i nie można go ot tak zdobyć. Czytałem gdzieś że jednego można wykonując misję dla Bruciego, jednak ja tej misji nie wykonywałem i nie wiem czy istnieje. Innym sposobem jest startowanie w wyścigach dla Bruciego, nie wjeżdżanie na linię startu tylko parkować samochód nieopodal podejście na linie startu, znjadźecie sobie Infernusa podjedźcie tak aby widzieć maskę i przez przednią szybę kierowcę i strzelcie mu w łeb i dopiero wtedy można będzie wsiąść. Infernusa też możemy dostać za darmo po wykonaniu wszystkich misji dla Berniego i tu zaczyna się mój sposób. Zasada jest prosta jak już odbierzecie Infernusa  od Berniego jedźcie nim do Bohan ale tak by dojechać do ramki w której jest napisane Residents Parking Only przed domem i po wjeździe od razy widać multum zaparkowanych Infernusów, jak je zagospodarujecie to już wasza sprawa. Ja robię tak, zaparkowałem Infernusem od Berniego pod domem w Bohan (w ramce) i poszedłem po jednego zaparkowanego nieopodal i też nim wjechałem i zaparkowałem w ramce. I teraz dinks jest taki: Bierzecie trzeci zaparkowany nieopodal Infernus i jedziecie nim na parking przed innym Waszym domem, np w Northwood. Jeśli chcecie wziąć następnego to należy udać się do Bohan, np. Taksówką albo pociągiem, pójść na parking przed domem w Bohan wsiąść do jednego Infernusa i wyjechać poza Bohan, całkowicie do innego miejsca, np. z Bohan do pierwszej wyspy gdzie był pierwszy dom (później spalony) i wrócić do Bohan jadąc tak jak do domu i będzie tam jak poprzednio, dużo zaparkowanych Infernusów. Bierzecie następnego i jedziecie nim do Northwood albo do innego domu.

Ps.: Kod 555 339 737 nie działa inne też nie.

Skomentuj

