27.10.2014 Bez pracy.

Jestem już 3 miesiące i 27 dni bez pracy. Zaczyna mnie to złościć bo znalezienie byle jakiej pracy okazuje się trudne, że o pracy grafika nie wspomnę. Nie wiem czy mam zacząć kłamać w swoim CV. Niemal codziennie się nam wmawia że jesteśmy zieloną wyspą, że gospodarka Polski jest w fazie wzrostowej, tym czasem dla nas ciułaczy nic to nie znaczy bo to nie nam poprawia się w portfelach. Nie wiedziałem że tak trudno będzie się przebić. Nie wiem czy trzeba kogoś zamordować ? Czy ci idioci nie rozumieją podstawowych mechanizmów rynkowych ? Obniżyć podatki, akcyzę na paliwo. Zdaję sobie sprawę że poprawa nie nastąpiła by natychmiastowo, ale wystarczył by rok na to by wykiełkowały nowe miejsca pracy, żeby płaca minimalna wzrosła. Nie rozumiem jak to jest możliwe nie rozmieć że jeśli ludzie zaczną zarabiać więcej, to i wydawać zaczną więcej co pobudzi gospodarkę i taka gospodarka rzeczywiście będzie na plusie. Może się mylę, ale kończyłem ekonomię, a na studiach wykładowcy powtarzali że nic nie pobudza gospodarki tak jak obniżenie podatków i akcyzy na paliwo, w zamian mogli by sobie podnieść akcyzę na alkohol i tytoń. Tak drodzy państwo, żyjmy zdrowiej.

Skomentuj

