16.10.2014 Jestem jestem.

Sporo napisałem o czytnikach, ale niewiele o czytaniu. Skończyłem czytać Sagę
o Wiedźminie, ciekawe było z tego czytadło, zwłaszcza że opisany był cały tamtejszy świat i losy tego świata, a także losy bohaterów Wiedźmina Gerlata, Yennefer
z Vengerbergu i Ciri królewny Cintry.

Geroge R.R. Martin - Gra o Tron

Teraz jednak sięgnąłem po inne dzieło, dzieło które po przeczytaniu pierwszych jego stronic wciągnęło mnie bez reszty, jest to jednak mały wycinek Pieśni Lodu i Ognia,
a nosi tytuł „Gra o Tron„. Więcej nie zdradzę.

Skomentuj

