27.06.2014 Dzisiaj moje urodziny.

Pierwsze życzenia już zebrałem, przyleciały pocztą lotniczą z Auckland w Nowej Zelandii, razem z piękną „laurką” dostałem prezent. Prezent ten to jest coś co lubię czyli Marta i Jason podarowali mi trochę muzyki, piszę trochę albowiem w stosunku do pojmowania przeze mnie zagadnienia jakim jest muzyka jest to trochę muzyki, a właściwie cały album grupy o której dotąd nie wiedziałem. Shihad bo tak się owa grupa nazywa pochodzą z Nowej Zelandii, grupa powstała w Wellington w 1988 roku, a w 1995 roku wystąpili nawet na Metalmanii (było napisane na Wikipedii) choć trudno będzie mi to udowodnić bowiem na stronie Metalmanii nie ma o nich słowa. Nie mniej jednak album który dostałem jest czwartym w ich historii. Album nosi tytuł The General Electric i piosenka którą dzisiaj dla Was wybrałem nosi tytuł „Pacifier”, cóż jeszcze mogę powiedzieć o tej piosence, aha że jest piąta z kolei, ni mniej, ni więcej życzę cudownego odbioru.

Prawdę mówiąc po tej płycie spodziewałem się nieco lżejszego uderzenia, ale i tak jestem zadowolony z tego iż mam następną perełkę z tamtej strony świata ;). Podoba mi się.

Skomentuj

