17.06.2014 Postępy w nauce gry na Harmonijce Ustnej.

Dziś będzie o tym czego się nauczyłem z tej mądrej księgi napisanej przez mistrza jak nie jednego to dwóch pokoleń harmonijkarzy mianowicie Sławka Wierzcholskiego. Jest to książka z absolutnymi podstawami i Ja właśnie przerabiam 10 przykładów prostych melodii. Nauczyłem się już dwóch i uczę się trzeciej.

Sławek Wierzcholski - Harmonijka i Blues

Sławek Wierzcholski – Harmonijka i Blues

Nagrałem też filmik, zanim zapytacie skąd te piegi na mojej twarzy to opowiem że od dziecka tak mam że na słońcu wyskakują mi jakby z ukrycia, dumny jestem z tych piegów :D.

Skomentuj

