08.06.2014 Blues w Gdyni.

W ramach Gdynia Blues Festiwal organizowanego przez Blues Club Gdynia, chodź de facto od jedenastu lat festiwal organizowany jest przez rodzinę Pomierskich.

Festiwal trwał od Czwartku, zaczął się na ulicy Portowej w Blues Clubie występem DORREY LIN LYLES, wstęp był płatny (żadne wielkie pieniądze, raptem 50 zeta) więc go z Piotrkiem olaliśmy, od Piątku był wstęp wolny (koncerty działy się na Skwerku Arki Gdynia) jednak mnie w Piątek odciągnęły obowiązki domowe (odkurzanie i koszenie trawy) więc nie poszedłem, Piotrek też miał co innego do roboty (chyba), poszliśmy w Sobotę.

Na koncercie grupy The Blues Overdrivve (to dziś)

Na scenie: The Blues Overdrivve

Weszliśmy na koncert i swój występ kończyła jakaś grupa (Jo & Lazy Fellow), zwróciłem uwagę na brzmienie harmonijki ustnej i powiedziałem do Piotra że facet powinien mieć inny mikrofon do tego i zapewne też „brudzący” dźwięki harpa piec (nieważne). Potem na scenę wyszli członkowie zespołu Siergiej Kurek Band z Białorusi, następnie Wild Shooter Band z Włoch, a po nich Jack Cannon Blues Band z Węgier, to co finalnie się wydarzyło przerosło moje oczekiwania. Czterech facetów wiem tyle że gitarzysta jest Niemcem, że perkusista ma na imię Carlos i wali w te bębny tak że nie w kij dmuchał. Największą gwiazdą tego koncertu był jednak urodzony w 1931 roku Guitar Crusher (właść. Sidey Selby).

W Niedzielę byłem tam niemalże od początku, kiedy przyszedłem grali już Drive After z Polski, nie pamiętam dokładnie ich koncertu (nie, nie byłem pijany), natomiast w pamięć mi zapadły dwie inne kapele, Open Blues i Tipsy Drivers (obie z Polski), po nich wystąpili czarodzieje z The Blues Overdrive (Dania), a Potem z mocnym jebnięciem Sean Webster z zespołem, nie doczekałem drugiego utworu w ich występie bo się zmyłem by być w miarę o przyzwoitej porze w domu. Z festiwalu przywiozłem sobie prezent:

Dwie płyty.

Dwie płyty.

Skomentuj

