13.05.2014 Pomysł

Wpadłem na pomysł jak zmniejszyć wagę przyprawnika (50 gram). Najpierw pomyślałem o tym plastikowym pojemniczki na części z kinder niespodzianki, nawet kupiłem i zjadłem czekoladę, a to co było w środku czyli pojemniczek i części zabrałem do domu. W domu obejrzałem to dokładnie i doszedłem do wniosku że jest w nim trochę szparek i sól bądź pieprz (byłyby zmieszane ze sobą) mogły by (bo to przyprawy) wylatywać. Odrzuciłem ten pomysł, ale natychmiast pojawił się inny.

Woreczek strunowy, nic więcej.

Woreczek strunowy, nic więcej.

Zapytałem siebie, czemu nie użyjesz woreczka strunowego ? Faktycznie, wyciągnąłem najmniejszy i poszedłem mieszać sól z pieprzem. Sam woreczek waży jakieś 0,5 grama (piszę jakieś bo waga kuchenna wskazała 0 gram), a przyprawy w nim 25 gram, czyli zjechałem z wagą przyprawnika o połowę. Faktem jest że przyprawy w tamtym przyprawniku zostały wskazane na 1 gram (teraz mam zapas na kilka lat :D)

Pieprzo-Sól w moim nowym przyprawniku.

Pieprzo-sól w moim nowym przyprawniku.

Nie dotrzymałem moich poprzednich postanowień co do wagi pieprzniczki i solniczki razem, ja to przebiłem 0 gram, a może 0,5.

 

Skomentuj

