11.05.2014 Jeszcze o wczorajszej wędrówce.

Jako że wczoraj rozpisałem się na temat szpeju to dziś będzie o tym co w lesie, nie dużo bo przeszedłem tylko jakieś 10,2 km. Idąc od Chwarzna tym odcinkiem szlaku Wejherowskiego wciąż potykamy się o patyki leżące na ziemi, a strącone (zapewne przez orkan), pisałem już o tym kiedyś, rzeczka Kacza daje się przejść po kamieniach. Kiedy wszedłem w leśny odcinek szlaku za Karwinami, spotkałem dwójkę błądzących rowerzystów w pelerynach, to było małżeństwo ze Skierniewic, jeśli przypadkiem natrafili na ten wpis to pozdrawiam gorąco. Próbowali dotrzeć (szlakami leśnymi) do Oliwy, a błądzili bo trasę do Oliwy namierzali za pomocą jakiegoś poradnika, na którym były mapki, ale nie było zaznaczonych szlaków. Na szczęście miałem w plecaku mapę i kompas oraz pokazałem gdzie jest następne oznaczenie szlaku (fakt, niekiedy szlaki w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym są poznakowane po macoszemu, ale ja kocham ten Park). Bardzo to było miłe spotkanie, dogoniłem ich chwilę później, jedli śniadanie na trawie (tzn. obiad bo to dla Nich była pora obiadowa). Zszedłem do Sopotu, poszedłem do mini delikatesów po pieczątkę, aha pieczątkę w Chwarznie dostałem jak kiedyś, od Proboszcza :D. Wyszedłem z delikatesów i usiadłem na ławce, kije postawiłem z ławką, a plecak stał obok mnie. Wyciągnąłem termos i zapytałem się siedzącej na sąsiedniej ławce dziewczyny czy nie napiłaby się herbaty, na co ona odparła że nie jest jej zimno :D. Nalałem sobie herbaty (Saga Malinowa + syrop malinowy + 5 łyżeczek cukru), była pyszna i przy okazji dowiedziałem się że dziewczyna jest z Piły, ale pracuje w Poznaniu, a tu przyjechała na szkolenie (chyba). Potem wróciłem do domu i to jest koniec tej historii.

Skomentuj

