10.04.2014 Dlaczego warto założyć bloga ?

Jeśli masz swoje przemyślenia, jeśli chcesz podzielić się opinią na temat bieżących wydarzeń, jeśli chcesz pisać o przedmiotach (dla przykładu: plecakach, kijach trekingowych, latarkach czołowych), jeśli chcesz przenieść się na antypody i powiadamiać przyjaciół ja Ci tam to warto założyć bloga.

Pierwszy mój blog był w blogosferze Blog.pl. Założenie pierwszego bloga złożyło się z tym że Marta przeczytała w gazecie (chyba City) że jacyś ludzie publikują jakieś treści za pośrednictwem strony Blog.pl i jako że ja pisałem poezję i pierwszym odbiorcą tej poezji była Marta to powiedziała mi o możliwości wyjścia na świat i ja wyszedłem na ten świat z tą moją poezją, nie była to rzecz jasna poezja na miarę Baczyńskiego czy choćby Mickiewicza, ale pisałem i ludziom się to podobało.

Założyłem wiec bloga, przy okazji zobaczyłem też inne blogi, między innymi autobus blog w którym ktoś pisał o podróżach autobusem miejskim i o osobach tam spotkanych, albo komix blog gdzie pewna laska publikowała rysunki robione w microsoft paint i wiele innych blogów. Tak zaczynałem blogowanie, od pisania wierszy.

Potem przenosiłem się inne blogosfery, po blogu.pl przeniosłem się na mylog.pl, a potem na opera blog, blogspot by finalnie wylądować na wordpresie, na którym miałem już jeden blog, ten o który pisze to był tomlukasik.wordpress.com, ale jako że cuda mi się tam działy, głównie z youtube o czym pisałem w powitalnym wpisie tego bloga, żałowałem tego i założyłem kolejny https://tomolukasik.wordpress.com.

Dlaczego warto założyć bloga ? No pomyślcie, komu by się chciało tworzyć własna stronę internetową kiedy takie rozwiązania jak WordPress są na wyciągnięcie ręki, z resztą nie tylko WordPress. A na blogu można pisać o jedzeniu, łażeniu po lesie, o muzyce, o wszystkim czego tylko chcesz.

Skomentuj

