09.04.2014 Nowe etui.

Dziś będzie o nowym etui. Etui z lampką przeznaczone dla Kindle 4, ale podejrzewam że Kindle 3 i Kindle 5 zmieszczą się w tym etui.

Etui i czytnik.

Etui jest zrobione z ekologicznej, połyskliwej i marszczonej skóry, a od wewnątrz czymś na zasadzie zamszu, ale podejrzewam iż jest to przetworzony poliester. Etui ma za zadanie chronić sam czytnik przed uszkodzeniami, jak i sam ekran przed porysowaniem.

Co z czym ?

Zawsze się zastanawiałem czemu mój Kindle ma takie dwa styki na tylnej ściance, otóż etui z lampką, a zwłaszcza lampka nie ma własnego zasilania, dlatego dwa styki czytnika, stykają się z dwoma stykami w etui i lampka jest zasilana przez czytnik.

DSC_0029[1]

Lampka nie świeci niebieskim światłem, ale jest ono białe i zimne i tutaj miałbym pierwsze zastrzeżenie. Czemu zarówno w tym etui jak i w etui od Amazona dali zimno-barwną diodę, czy to tak trudno dać diodę dającą ciepłe światło ?

DSC_0028[1]

Lampkę można włączyć jeśli włączy się czytnik. W uśpieniu (wygaszacz) i wyłączony nie będzie zasilał lampki. Lampka oświetla ekran czytnika, nie oświetla go równomiernie, z resztą czego ja się spodziewałem, że jedna dioda oświetli mi cały ekran ? To już lepszy będzie zestaw neoprenowe etui i latarka czołowa. Poza tym lampka jest źle spasowana, wycięcia na przyciski czytnika w żaden sposób nie przeszkadzają w ich obsłudze. Nie polecam tego etui.

Edit: 09.04.2014 12:34

Cóż pomimo wad które wymieniłem powyżej, podoba mi się że czytnik w tym etui jest taki gruby w garści, nie mniej jednak zastanowię się jeszcze.

Skomentuj

