11.03.2014 Thorgal

Dziś we Wtorek nic ciekawego, wartego opisania się nie zdarzyło. Poza tym że wpadłem dzisiaj na wspaniały pomysł (który chodził za mną od dawna) żeby zebrać wszystkie tomy o Thorgalu. Nie wiem czy Was fascynuje fantasy obsadzone w klimacie nordyckich wierzeń/mitologii, mnie fascynuje i osobiście znam pewną osobą którą zapewne też troszkę fascynuje ;). Zacząłem to zbieranie i kupiłem:

Thorgal tom 1 Zdradzona Czarodziejka.

Thorgal tom 1 Zdradzona Czarodziejka.

Na razie empik wysyła mi to do empiku na ul. Pułkownika Dąbka, ale jak to już odbiorę będę miał zalążek kolekcji (w sumie do zebrania mam 34 tomy + plus kilka z pobocznych serii m.in. Thorgal: Kriss de Valnor, czy Thorgal: Louve).

Skomentuj

