26.02.2014 Utwory Znalezione

Wyszedłem dzisiaj z domu, świt jest piękny. Idąc na przystanek, na błękitnym już niebie ujrzałem cieniusi sierp księżyca, a nieopodal gwiazdę (nie znam się, ale według mnie to była niedźwiedzica). Rzadko to spotykany widok o świcie, tym bardziej piękny w zgiełku poranka (i kojarzy się z TES IV). Jadąc do pracy włączyłem na moim odtwarzaczu pierwszy  album Luxtorpedy i zachwyciło mnie intro. Album ten został wydany w 2011 i utwór pt. „Intro” znalazł się tam jak na intro przystało pod numerem pierwszym. Kiedy go dzisiaj słuchałem coś wpadło mi do głowy, zapach muzyki z Seattle, z resztą posłuchajcie sami. Ostrzegam jednak delikatne uszy że jest to punk rock 1 jakości.

Mam nadzieję że się nie pomyliłem, cały album z resztą daje niezłego kopa.

Skomentuj

