18.01.2014 Today

Obejrzałem dzisiaj film pt.: „Sekretne życie Waltera Mitty”, polecam był świetny, zarówno Ben Stiller jak i Sean Penn po prostu genialny. Wychodząc z kina wszedłem w srogą niesprawiedliwość zimy, napadało śniegu w Gdyni i jest mroźno. Stwierdziłem że pójdę jeszcze na piwo, idąc w kierunku bulwaru zaczepiła mnie lasencja z różową parasolką proponując pójście do klubu go-go, postukałem się w głowę i poszedłem dalej. Najpierw wszedłem do Kandelabrów, tam było brak miejsc, podobnie w F.Mindze więc stwierdziłem że pójdę do Contrastu, ale i tam było brak miejsc. Stwierdziłem więc że pójdę na sushi, idąc spowrotem do Gemini rozmyślałem o zimie, że nie lubię jej, że niektórzy ją lubią, zwłaszcza Ci którzy urodzili się 18 stycznia ;). W moshi moshi (polecam) zjadłem nigiri sake i uramaki sake, ponadto wpyliłem banana w futurze oblanego miodem (to też polecam) do tego wypiłem piwo Sapporo które było całkiem niezłe. Wracając do domu słuchałem Pearl Jam.

Skomentuj

