13.12.2013 W Piątek trzynastego.

Oraz w Czwartek dwunastego testowałem czapkę zimową z Polartec PowerStretch Pro, czapkę w której (wg. producenta materiału) się nie spocisz. Czapkę wyprodukowała Polska firma Kanfor. W odróżnieniu od mojej dotychczas używanej czapki Wolfgang zrobionej z materiału Polartec Wind Pro ta jest bardziej „ścisła” i wygląda jak prawdziwa Scull Beanie, nie powiem że jest tak ciepła jak ta z Polartecu Wind Pro, jest ciut bardziej przewiewna, ale za to lepiej odprowadza wilgoć, (sprawdzę to w Sobotę w lesie :D). Poza tym udało mi się złowić pierwszy studyjny album (LP) grupy Soundgarden Ultramega OK, a przy tym dwa ich pierwsze single (EP) Screaming Life i Flopp, jak do mnie dojdą będę w posiadaniu całej dyskografii studyjnej tej grupy. Wiem że to być może dziwne, ale co nie którzy zbierają muzykę utworami, co niektórzy albumami, a ja zbieram dyskografiami i to dla tego tak szybko kończą mi się stojaki. Swojego czasu szefuńcio ze sklepu z z płytami Puls proponował mi taki DIY regał na płyty, taki sam jaki stoi za ladą, i to za jedyne 100 PLN, miałbym problem rozwiązany :D. Sprawa z zaginioną kartą się nie wyjaśniła, nie wiem gdzie ta karta się znajduje, zareklamowałem wysyłają drugą, tamta została anulowana. Problem jedyny w tym że przez maksymalnie 2 tygodnie będę bez karty, a wyciąganie pieniędzy w oddziale kosztuje, Ing Bank Śląsku podpadł mi nie na żarty, niech no zwrócę cały debet to pogadam z nimi inaczej. Tym czasem wyciągnę pieniądze lecz tylko raz bo zaraz po tym pójdę do BZ WBK i wykupię prepaidową kartę zbliżeniową i tam wpłacę wyciągnięte pieniądze i na rok problem z kartą rozwiązany.

Skomentuj

