11.12.2013 Zostałem ostrzeżony.

Szlag mnie dzisiaj trafił w sklepie. Zbulwersowałem się tak bowiem okazało się że terminal nie może zaakceptować mojej karty bankomatowej. Straszne jest to że Ing ostrzegło mnie na ich stronie i ustami pani w oddziale banku że taka sytuacja może nastąpić. Mianowicie z nie znanych mi powodów bank (Ing Bank) stwierdził że wyśle mi nową kartę (na 2 lata przed upływem ważności tej co mam aktualnie w portfelu), a starą deaktywuje. niestety deaktywacja przebiegła zanim otrzymałem nową kartę. Rozmawiam z call center Ing i okazuje się że nowa karta została wysłana 31 Września w związku z czym albo jeszcze nie doszła, albo doszła i została gdzieś ciepnięta. Reszta jak wrócę do domu…

Edit 08:36: Mam w portfelu 1,53 zł starczy na snickersa 😀

Skomentuj

