09.12.2013

W sobotę odśnieżałem, w Niedzielę z resztą też, w Poniedziałek wszystko pływa bo temperatura jest na plusie. W sobotę miałem zamiar iść do Lasu, ale już w Piątek widziałem że nie pójdę (a miało być 25 km) . Gdybym jednak poszedł miałbym szanse nie poślizgnąć się, a to za sprawą Climbing Technology Mini Crampon 4P nie poślizgnął bym się. Testowałem raczki w Sobotę wieczorem, są zarąbiste, łaziłem w nich i po śniegu i po lodzie, 0% poślizgów. Śnieg się stapia więc istnieje szansa że jednak pójdę na te 25 km.

Skomentuj

