06.12.2013 Jeśli dziś jest szóstego …

To nie zapomnijcie o prezentach mikołajkowych. Poza tym to naj*b*ło śniegu i można jeździć na nartach biegowych :D. Rano obudził mnie szum i łupanie czyli dźwięki oporu jakie stawiał mur domostwa moich Rodziców przed Orkanem, Orkan to jeszcze nie huragan, a już nie wichura, wiało tak że jak spotkałem dziś rano w ciemności moją Mamę to powiedział tylko „Dziecko boję się żeby jakaś spadająca gałąź nie uderzyła w ciebie”, ja na to odpowiedziałem tylko „Kurcze, muszę sobie kupić kask” w żartach oczywiście. Wychodzę z domu i widzę, wszędzie biało, śnieg sypie, Orkan napieprza idę do pracy. W odtwarzaczu Soundgarden – Down On The Upside

Teraz też pada, a dziś po pracy przed bramą Portu Wojennego w Gdyni będzie stał samochód z moimi rodzicami w środku, jedziemy do Kamienia gdzie będzie jeszcze więcej śniegu ale będzie też Igor, syn mego Brata, wnuk moich Rodziców i mój Chrześniak. Dziś jest Mikołaja i wieziemy tam prezenty dla Igora.

 

Zima w Porcie Wojennym Gdynia

Zima w Porcie Wojennym Gdynia

O 15:30 wyszedłem za bramę portu i wsiadłem w samochód z moimi Rodzicami w środku, okazało się że jedziemy najpierw po Iwonkę i Igora odebrać ich z pod Batorego (to centrum handlowe), ale już po drodze okazało się że nasypało i sypie dalej aż do teraz (23:23) i z tego między innymi powodu ludzie postradali rozumy i nie umieją myśleć i poruszać się w ruchu ulicznym i jeździć na suwak (a propos dziś na stadionie narodowym bicie rekordu Guinnesa w graniu „Deszcze Niespokojne” suwakiem zamka błyskawicznego było). Jedziemy do tego Kamienia a po drodze drogi zasypane, nawiewa śnieg z pól i tworzą się zaspy, odstawiliśmy Bratową i Bratanka i wracamy. Ledwo dojechaliśmy do domu i trzeba było odśnieżać… Jebana Zima !

Ps.: Publikowałem 7.12 o 00:44 ale i tak będzie w tytule 6.12.

Skomentuj

