29.11.2013 Buff o Poranku

Wstałem o 4:00 i poczułem ból w plecach, istnieją 3 możliwości. 1. Źle spałem, 2. Wczoraj w drodze powrotnej a szedłem od sztabu dZH MW, aż do ul. Benisławskiego na przystanek przy pagedzie, i przed wyjściem z pracy wpadłem na pomysł że wyeliminuję z ubioru bluzę Quechua Forclaz 50 i nie złożę jej, dotychczas zamysł ubrania się wyglądał tak że od -> ciała Koszulka Termiczna -> Bluza Polarowa -> Czarny Polar -> Hardshell ECWCS. Bluza polarowa odpadła, w związku z czym zostałem jak zostałem, jak się upociłem było mi zimno, 3. od przerzucania worków z zielenią (odpadkami), spod garażu po bramę, ale one nie były wcale ciężkie. Stawiam że to sprawka drugiego w 5% i pierwszego w 95%. Dziś w drodze do pracy w odtwarzaczu Miles Davis – Porgy and Bess

Miles Davis – There’s a Boat That’s Leaving Soon for New York

Jako ze dziś M. pytała co to jest Buff, zamieszczam to tutaj żebyście i Wy się dowiedzieli. Buff pochodzi z Hiszpanii, Ja pierwszy raz dowiedziałem się o nim z wpisu na blogu Vick-Gear, wkrótce po tym mój własny bart sprezentował mi pierwszego Buffa. Niesamowita szmatka z którą można wyczyniać cuda.

How to Wear an Original Buff®

Jak już dostałem pierwszego to kupiłem drugiego i lawina ruszyła, obecnie mam 5 takich szmatek, jedną zrobioną z wełny Merynosów, ktoś tam stwierdził że lepsza by była Alpaka, ale kogo by na to było stać.

 

 

Skomentuj

