28.11.2013 W Czwartek

Dziś wstałem, umyłem się, rozpatrzyłem potrzebę posiadania zegarka wskazówkowego z podświetlana tarczą (oczywiście, jak najbardziej, tyle że w 2025 r. może), ubrałem, wyjąłem kanapki z lodówki (zrobiłem je w poprzedni wieczór), wyszedłem z domu.

Są różne pory odjazdów autobusów ZKM Gdynia, nie przez czas, ale po przez przekrój warstwy społecznej. Tak więc autobusy odjeżdżające od 6:00 do 6:45 to ludzie dorośli którzy albo wstali za wcześnie, albo nie mieli nic lepszego do roboty, autobusy odjeżdżające od 6:55 do 7:00 to ludzie młodzi ale już dorośli jadący albo na uczelnie wyższe, albo do roboty, po 7:00 jeżdżą dzieci i ci co studia na uczelni wyższej dopiero zaczęli. Musze jednak dopisać że ten mój przekrój to jest lekka bujda na kółkach i nie jest tak do końca jak napisałem bowiem o każdej z tych pór zdarzają się wyjątki.

Kończąc mój pijacki wywód nadmienię że minąłem się z powołaniem, moim zdaniem powinienem był zostać socjologiem i pracować w GUS, albo liczyć drzewa w lesie 😀

Skomentuj

