27.11.2013 Zima

Kiedy niedawno wychodziłem z domu do pracy okazało się że zupełnym rankiem (6:35) był mróz, kałuże się ścięły, jest ślisko. Poczułem żal w sercu bo gdybym wiedział że tak będzie to testowałbym karimatę (żartuję, na to przyjdzie jeszcze czas). Ciekawi mnie sytuacja na szlakach, to znaczy czy w sobotę będą o poranku zmrożone i twarde, czy może śniegu napada, nie wiem. wiem jedno że sytuacja z zeszłego roku może się powtórzyć gdzie na szlakach leżał już utwardzony, zbity i śliski śnieg, nie miałem nic anty-poślizgowego, a przydało by się znaleźć coś co da mi tarcie na tych śliskich powierzchniach. Wymyśliłem Raczki, nie są to pełne raki, a są pomocne bo też mają zęby. Przydatne w górach i na nizinie, nawet latem (zwłaszcza w górach). Drugą propozycją są EzyShoes, to jest dobre na miasto i kosztuje też ciut mniej. Mnie jednak zależy na rozwiązaniu którego będę pewien że mnie nie zawiedzie.

Ps.: Heh… znalazłem tańszą wersję Raczków :D.

Skomentuj

