18.11.2013 … a tym czasem Las.

Byłem wczoraj (17.11.2013) w lesie, plan był taki, zacząć w Chwarznie na przystanku przy ul. Apollina, tak wszedłem na Szlak Wejherowski. Oczywiście nie wszystko poszło po mojej myśli bowiem czerwony Wejherowski biegnie ul. Chwarznieńską by następnie skręcić w las. Aby natrafić na to odpowiednie wejście w las należy za zabudowaniami wejść w pierwszą „wyraźną” ścieżką wchodzącą w las. Ja się nie połapałem i przeszedłem ten właściwy i wszedłem następnym który jest wejściem żółtego szlaku Trójmiejskiego (przy pomocy mapy (papierowej)).

Potem planowałem czerwonym szlakiem dojść do Sopotu (kończy się w Kamiennym Potoku) tamże wejść na szlak Do Wieży Kolibkowskiej, przy tejże wieży miałem wejść na żółty szlak (Kępy Redłowskiej) tak się jednak nie stało. Gdy doszedłem do Karwin to stwierdziłem że nie ma sensu iść czarnym szlakiem gdyż prowadzi on nieciekawym otoczeniem (co jest nie prawdą bo od Kamionki do Wieży czarny szlak biegnie przez las, dopiero od wieży biegnie miastem).

Gdy wlazłem w drugą część lasu którym prowadzi szlak Wejherowski stwierdziłem że nie muszę schodzić tak całkiem do Sopotu, mogę z czerwonego szlaku wejść czerwonym szlakiem podejściowym (oznaczonym czerwonymi trójkątami i prowadzącym do Wieży w Kolibkach) tak też zrobiłem potem żółtym szlakiem dotarłem do ul. Wielkopolskiej gdzie władowałem się w Trolejbus linii 23 który dowiózł mnie do Placu Kaszubskiego (nieopodal miejsca w którym się urodziłem) gdzie wsiadłem w 194. Na szlaku spotkałem wielu miłych ludzi i jedną miłą Terierkę. Należy się sprostowanie bowiem w pierwszym filmie mówiłem że na początku wsiadłem w 194 co jest bujdą na resorach bo to był 282.

Endomodo. Szedłem z GPS'em

Endomodo. Szedłem z GPS’em

Skomentuj

