04.11.2013 Po długim Weekendzie

Po długim łikendzie lista strat: Telefon (coś nim rypnęło o podłogę, zasługiwał), 2 rybki w akwarium (bardzo mi przykro). Generanie w Sobotni poranek, tak mniej więcej między 5:40, a 6:00 testowałem mój zestaw do spania. W zestawie na tę porę roku jest to śpiwór HiMountain Tundra, płachta biwakowa (nie mylić z tarpem) AlpKit Hunka, karimata Therm-A-Rest Ridgerest Solar. Ubrany byłem w bieliznę termoaktywną (jako pidżamę) dwie pary skarpet, cienki polar i czapkę. Spałem w tym 20 minut nie czując chłodu, było mi ciepło, ciekawe jak mi bedzie przez noc, mam zamiar testowac ten zestaw przesypiając cała noc. Zestaw jest jeszcze nie kompletny, mam zamiar zmajstrować do niego jakiegoś tarpa, tarp czyli płachta nieprzemakalnego materiału, rozbijana na kijach trekkingowych i za pomoca odciągów. Mocno zastanawiam sie nad tym jest to opcja w sumie bardzo tania, za niewielkie pieniądze (wierzcie mi to taniocha w porównaniu z tym).

Edit 04.11.2013, 9:33

Tak w zasadzie to z tym tarpem jest taka sprawa ze nie chce mi sie przy tym zbyt majstrować, bo gdybym był DIY Zombie to kupiłbym plandekę budowlaną w Castoramie lub w jakimś innym markecie budowlanym, kupiłbym odciągi, szpilki tytanowe i miałbym ultralekkie zadaszenie. Jednak jeśli nie kupię tego rozwiazania z AlpKit’a to będe kombinował w powyższy sposób.

Skomentuj

