19.10.2013 After talk with Jason

Dziś nie będzie o wstawaniu, chociaż obudziłem się o 8:00, ale jeszcze słuchałem audiobooka SexyBoya pt.: „Podstawy kontaktów z Kobietami” kiedy pierwszy raz go słuchałem naświetlił mi parę istotnych kwestii, a jedną z najbardziej istotnych kwestii jest to że Wy drogie Panie chcecie nas tak samo jak my Was, ale dosyć o tym. Rozmawiałem dziś z Jasonem, nie była to tak długa rozmowa jak z Jego żoną, ale z Jego żoną to ja zjadłem beczkę soli i mieliśmy po prostu więcej tematów. Co więcej gadałem z Nim po angielsku i chyba nieźle mi poszło jednak faktem jest że słów jeszcze człowiekowi brakuje i pobyłby pośród Nowo Zelandczyków i posłuchał jak mówią i przyzwyczaił się do akcentu i pouczył słów, ze mną akurat nie ma problemu bo wystarczy że pobędę tydzień na mazurach i już „mazurzę” jak rodowity mazur :D. Dzisiaj idę do kina na „Chce się żyć” napiszę o tym po powrocie. A jutro zmuszę się do wstania skoro świt i ruszenia z Karwin na Pachołek Oliwski, szedłem już kiedyś tą drogą i w sumie bardzo przyjemnie się idzie tyle że jest to ciut męczące bo Trójmiejski Park Krajobrazowy (Gdynia też) leży na terenie po morenowym, morena lodowca ukształtowała ten teren więc czasami idzie się w dół i w górę, a podejścia bywają strome, a Szlak Zagórskiej Strugi prowadzi przez takie strome podejście/zejście na odcinku Rumia -> Zbychowo Loka może wiedzieć coś o tym bo była tam ze mną. Jutro będzie tak lajtowo, ale o tym napiszę jutro.

One thought on “19.10.2013 After talk with Jason

Skomentuj

