18.10.2013 Powrót

Do domu wracałem 163, strasznie lało. Po powrocie zamówiłem pizzę, następnie ją zjadłem i poszedłem oglądać film. Włączyłem sobie „Ostatniego Samuraja” kto oglądał ten film i myśli że ostatnim samurajem był Tom Cruise to jest w błędzie. Ostatnim samurajem jest niejaki Katsumoto i to tyle w tym temacie. Wiem co nie co o samurajach, rządach spod namiotu, siogunatach i o tym że stolicę przeniesiono z Kioto do Tokyo, chciałbym tam pojechać, być może się uda. W odtwarzaczu najpierw Exlibris, a potem George Strait. Teraz siedzę w domu i myślę czego by się napić.

Skomentuj

