18.10.2013 Glory

Zerwałem sie o 6:10 i już wiedziałem że boli mnie głowa. Z jakiego powodu ? Jestem meteopatą, mogę przewidziec że w Niedzielę lub Poniedziałek będzie lepsza pogoda. Ubrałem się tak jak zwykle, ale powinienem był wziąć Zielony Polar, po pierwsze to lepsza gramatura (w końcu 390 g na metr kwadratowy to nie w kij dmuchał), a po drugie ma zintegrowany kaptur. Ten poliester stawia opór wodzie lecącej z nieba. Wychodzę więc za furtkę i mówię k.rwa mać, leje ! Najpierw zaciągnąłem na łeb buffa.

Sposoby zaciąganie buffa.

Sposoby zaciąganie buffa.

Ale przypomniałem sobie że mam w plecaku czapkę (też z dzianiny poliestrowej), wyciągnąłem ją i …och teraz lepiej. W głowę zrobiło mi się ciepło. W odtwarzaczu Geroge Strait.

George Strait – Chair

Kiedy wsiadłem do 194 to muzyka na odtwarzaczu zmnieniła się na Exlibris, ale ta historia już była. Jestem Wam winien wyjaśnienie, czym tak naprawde Czarny Polar jest. Chodzi tutaj o Fjord Nansen Air Guide, który jest zrobiony z dzianiny poliestrowej o nazwie Micropile Termic DWR, ale o poliestrach napiszę kiedy indziej.

Skomentuj

