17.10.2013 W te i We fte

Podróż z pracy do domu była krótka. Wyszedłem z pracy i terenami portu wojennego prę do bramy, wtem lekko zajeżdża mi drogę brązowy volkswagen Maćka. Wsiadłem i jedziemy, tym razem podwiózł mnie pod sam dom. Nie miałem sposobność posłuchania Exlibris ale to nic nie szkodzi bo słucham tej słodkiej muzyki właśnie teraz. O 18:30 mam egzamin teoretyczny na prawo jazdy, czyżbym znów szedł na żywca ? Jak by nie było trzymajcie za mnie kciuki. Jedyne czego mi żal to że na ten tydzień odpuściłem treningi aikido, swoją drogę ciekawe co mnie mija.

Ps.: Niestety.
 

One thought on “17.10.2013 W te i We fte

Skomentuj

