17.10.2013 Na Dobranoc

No niestety oblałem test, a musicie wiedzieć że na 32 pytania miałem 6 błędnych odpowiedzi, zalicza 68 pkt ja miałem 59 czy to nie jest kretynizm. Każdy egzamin kosztuje 30 zł teraz już wiecie jak państwo zarabia na łatanie dziur w jezdniach, na takich jełopach jak ja. Ale nic to jeszcze trochę się pouczę i oby następny raz był tym ostatnim. Dziś na dobranoc będzie Country w wykonaniu samego Króla. George Strait bo o nim tu mowa nagrał tę piosenkę w 1988 r., a napisał ją Aaron Barker. Strait śpiewa tę piosenkę dla swojej córki Jenifer która zginęła w wypadku samochodowym w wieku 13 lat. Trochę to smutne ale wiele wyjaśnia jeśli chodzi o kontekst tej piosenki.

Geroge Strait – Baby Blue

Wybrałem tę akurat piosenkę bowiem na składankowym albumie 50 number Ones określiłem ją jako najpiękniejszą.

Ps.: Dużo będzie Country na stronach tego Bloga, albowiem Ci co czytali wpis o “Sekretnym Romansie” w poprzedniej edycji tego Bloga, wiedzą że mam sekretny romans za muzyką Country zwłaszcza w wykonaniu takich mistrzów jak King George (Strait), czy Willie Nelson.

Skomentuj

