16.10.2013 Powrót do domu.

Wyszedłem z pracy i jak ten wilk pognałem do bram Portu Wojennego, cały port ruszał do domu, rzesze ludzi, nie tłum, ale za to tłum samochodów. Na odtwarzaczu Metellica – …and Justice for All, kocham trash metal.

Metallica – One

Idę na 163, prę twardo, nie czekam przy porcie, ale idę na przystanek przy Stoczni Marynarki Wojennej. Zatrzymuje mnie nadjeżdżający z nad przeciwka 163, odwracam się i biegnę, wsiadam na sam tył, autobus rusza. Popołudniowy świat wygląda inaczej niż ten ranny, ludzie też się śpieszą ale jakby mniej panien na Inner Game. Wysiadam przy C.H. Szperk idę do Empiku po zamówioną płytę. Muzyka w odtwarzaczu zmienia się na Opeth – Damnation.

Opeth – Windowpane

Wchodzę do środka i walę prosto do Empiku tam pan pyta mnie o czterocyfrowy kod którego nie znam, smartfon nie chce mi pobrać wiadomości na emailu więc się wkurwiam i wymyślam rozwiązanie. Idę do p. Leszka i pytam czy nie dałby mi sprawdzić mejla na swoim komputerze, zgadza się. Oczywiście odnajduję kod z mejla od Empiku i idę z powrotem. Podaje kod i odbieram pachnącą nowością płytę audio, nowy krążek grupy Exlibris.

Exlibris - Humagination

Exlibris – Humagination

Potem idę do almy kupić coś słodkiego i wybór pada na Rewersy Lajkonika, kufel 550 ml i wafle nadziewane karmelem, płacę i ruszam do domu. Biegnę na 163 który właśnie podjeżdża na przystanek. Muzyka w odtwarzaczu: Nirvana – Nevermind.

Nirvana – Smells like teen spirit

Dojeżdżam, wysiadam i maszeruję do domu.

4 thoughts on “16.10.2013 Powrót do domu.

    • 1 Metallica, 2 Opeth, choć moją ulubioną płytą jest Deliverence, 3 Nirvana Kozi truł mi o tym więc i ja sobie to włączyłem, ale nie zachwyca jak dawniej. Co więcej pod zdjęciem jest link to innego filmiku z Youtube.

Skomentuj

