15.10.2013 skrót poranka.

Działam od 6:00, na gębie Woda z Kranu -> L’oreal Men Expert Hydra Energetic 25+ (zajebioza nie tylko na twarz ;D) -> Nivea Activ Age potem szczotkowałem zębiska, srebro pod pachę (Nivea Silver Protect) i tnę do szafy. Ubieram Tervel OptiLine Tactical, potem kraciastą koszulę, a następnie bordowy (chyba) zapinany na zamek (obustronny) sweter, potem jeansy, Conversy Chucki Skórzane, Czarny Polar i jazda, aha na szyi miałem Poliestrowy Buff. Na odtwarzaczu energetycznie:

Rainbow – Long live Rock’n’Roll (cały album)

Wiem ze być może ten wpis będzie postrzegany jako kryptoreklama, ale ja jestem z tych produktów zadowolony, nikt mi nie zapłacił za wymienienie ich tutaj, mnie pomagają, to i Wam pomogą Chłopaki.

Skomentuj

