15.10.2013 i cała reszta.

Z pracy wywiózł mnie Adam, ale mógł tylko do biedronki na płk. Dąbka. Mnie to pasowało bowiem miałem na poczcie do odebrania przesyłkę z Samuraja.

Torba na Jo, Bokken i Tanto Bokken.

Torba na Jo, Bokken i Tanto Bokken.

Samuraj przysłał mi torbę, a prócz torby kij Jo i drewniane bokken Tanto. W torbie mieszczą się bokken Katana, kij Jo, a w małej kieszonce dokładnie tam gdzie widać wyhaftowane robaczki Japońskie, kieszeń jest umieszczona na zewnątrz, a w niej bokken Tanto. Wszystkie te zabawki służą do treningu Aikido, a bokken w formie Katany może służyć również do bezpiecznego treningu walki tą bronią. Potem poszedłem piechotą do domu, w odtwarzaczu było to samo, ale potem zmieniłem na pierwszy album grupy Rainbow i niosła mnie ballada Catch the Rainbow.

Rainbow – Catch the Rainbow

Kiedy doszedłem do domu, wpadłem tam i zjadłem sobie barszcz czerwony z włożonymi do talerza tłuczonymi ziemniakami, wszystko to okrasiłem spaloną przeze mnie cebulką ale i tak mi smakowało. Najadałem się. Jeśli jeszcze będę miał coś do powiedzenia a propos dzisiejszego dnia to na pewno napiszę, tym czasem dobranoc, a może dzień dobry.

One thought on “15.10.2013 i cała reszta.

  1. Akurat aikido kojarzę z opowieści znajomego (który trenował), nawet pomachałam kiedyś trochę kataną (taką prawdziwą) – fajna rzecz, bokkenem również, aczkolwiek nie mam żadnego przygotowania w tej kwestii.

Skomentuj

