14.10.2013 Poniedziałek

Wstałem o 6:30 nie bardzo chciało mi się tego robić, ale wstałem. Poszedłem do łazienki umyłem i wypacykowałem gębę, potem ubrałem się wyjąłem kanapki z lodówki wziąłem się w garść i wyszedłem z domu.

Atmosphere – Wyrzucenie

Na odtwarzaczu pierwszy najlepszy album Atmosphere, idę na autobus. Biegnę aby zdążyć na tego 141 który stoi z zapalonymi światłami, podświadomość krzyczy (Będzie odjeżdżał !) biegnę, wsiadam patrzę prosto w oczy prześlicznej panience (dosł. panience bo była bardzo młoda choć rysy twarzy zdradzały że to już chyba liceum) do tego stopnia że kilka sekund później siedzę za nią i widzę jak dziewczyna cuduje z obracaniem głowy, z odgarnianiem włosów, wyraźnie była zaciekawiona. Na ul. Stolarskiej uzmysławiam sobie że aby dojechać do pracy, tzn wystrzelić się do niej muszę włączyć coś ostrzejszego.

Faith No More – Collision

Wybór padł na ostatni album studyjny grupy Faith No More, mianowicie Album of the Year, na początku rypnęło Collision kocham tę piosenkę zawsze daje mi kopa. Jak bardzo lało na ich koncercie w ramach Open’era 2009 wiedzą Ci którzy wysłuchali tego koncertu razem ze mną, należy wspomnieć Martę i Jasona którzy też tam stali razem ze mną, z resztą na tym Open’erze poznałem Jasona. Dojechałem do pracy spóźniony jakieś 7 minut, siedzę tutaj i myślę sobie co wydarzy się w grudniu ;).

Skomentuj

