10.10.2013

Dziś światła były dla nas łaskawe, byłem dzisiaj podwożony, wyruszyliśmy o 15:30 od 8 minut jestem w domu, zwykle udaje mi się to ze w domu jestem dopiero o 16:20 ale i to nie jest jeszcze tak źle prawda ?

To akurat zdjęcie z innego korka, ale za to z tęczą.

To akurat zdjęcie z innego korka, ale za to z tęczą.

Dziś idę na drugi trening Aikido, drugi bo pierwszy miałem w poniedziałek, chodziłem jeszcze na taichi ale po pierwszym treningu zrezygnowałem na rzecz Aikido. To w sumie ciekawe zajęcie, na pierwszych zajęciach nauczyłem się pierwszych chwytów, w taichi do znudzenia ćwiczyłbym ruchy.

Skomentuj

