Witam Ponownie

Witam ponownie, ci co czytali ostatni post z poprzedniego bloga (http://tomlukasik.wordpress.com) wiedzą że zlikwidowałem tego ostatniego ze względu na filmiki z YouTube’a. Co się stało ? Przeskakiwały mi cholery z postu na post lub zamieniały się miejscami, wkurzyło mnie to niemiłosiernie i postanowiłem wykasować bloga. Potem zrobiło mi się żal tak wspaniałej blogerni i postanowiłem wrócić. nie będzie filmików z YouTube, a jedynie linki do nich (to bezpieczniejsze linki się już ie przemieszczą), do tego nie mogłem stworzyć bloga pod starym adresem więc wymyśliłem że stworzę bloga z adresem https://tomolukasik.wordpress.com albowiem Tomo Łukasik, cóż tak jestem widoczny na facebooku.  Zapraszam do czytania.

Ps.: Adresów wszystkich subskrybentów nie pamiętam, ale odzyskam i nie martw się siostrzyczko twój pamiętam nawet zerwany w środku nocy.

Skomentuj

